L'Urban arrenca nova temporada al Glass amb una proposta de "bocados" signada per CEBO

L'Urban arrenca nova temporada al Glass amb una proposta de "bocados" signada per Cebo

El Glass torna als seus orígens amb un concepte de bar informal i gastronòmic de "bocados" signat pels cuiners de CEBO 1 estrella Michelin - Javier Sanz i Juan Sahuquillo-

Madrid, setembre de 2024. L'Hotel Urban 5*GL comença la seva temporada de tardor amb el Glass Bar com a protagonista, recentment guardonat amb un Solete Repsol. El reconegut bar del Urban incorpora en la seva proposta una carta de "tapeo" signada pels xefs de CEBO per a gaudir al costat de la seva cocteleria.

El Glass torna als seus orígens amb un concepte de bar informal: "Bocados" amb estrella Michelin i una àmplia proposta de còctels únics al centre de Madrid. Un hotel obert a la ciutat que aposta per una gastronomia i cocteleria de qualitat.

Els cuiners Javier Sanz i Juan Sahuquillo, reconeguts amb estrella Michelin, són els autors de "Los bocados del Glass". Una proposta per a compartir, que permet gaudir de la cuina de CEBO en un ambient distès, acompanyat dels còctels del Glass, amb una carta dissenyada per Marc Álvarez i Simone Caporale, dels creadors de Sips, "La millor cocteleria del món 2023".

Bocados amb estrella Michelin by CEBO

Per a la primera temporada del Glass, amb la carta de CEBO, els cuiners han treballat en una proposta de tapes i "bocados" perfectes per a compartir i picar en qualsevol moment.

El vincle entre CEBO i l 'Urban, en paraules de Joaquim Clos, Director General de Derby Hotels Collection, “Estem molt contents de la relació i l'aportació de Juan i Javier a l'Hotel Urban. I per això, hem volgut fer un pas més en la nostra col·laboració i evolucionar el concepte del Glass amb una carta amb el concepte de CEBO però molt més informal i pensada per a picar”.

"Los Bocados del Glass" demostren aquest compromís, com declara Javier Sanz “Ens fa molta il·lusió ser part de la proposta de Glass, tenim aquest espai com un referent en l'oci madrileny; poder introduir la nostra gastronomia ens sembla realment interessant per als clients que busquen un menjar sense artificis, lliure de producte i fàcil de gaudir en qualsevol moment”

La carta es compon de plats del mar, de la terra i dolços. De la terra, s'ofereix el "Homenatge al porc ibèric", la "Pastanaga i el conill", el "Tall d'una pizzeta margarida", la "Croqueta de pollet de gra trufat’ i el "Corneto de steak tàrtar". Del mar, la "Ostra i la seva perla" i el "Tac doblegat de tonyina vermella". I per als més llaminers, el "Cocolate" i el "Cañikers". Una carta amb la qual Javier Sanz i Juan Sahuquillo creen una experiència d'alta gastronomia que evoca la cuina de records i sabors únics.